Tuesday, 28 May 2013

Love 2

kawan----> sahabat---->suka---->cinta

aku tak pasti apa yang sebenrnya yang bermain di benakku
aku risaukan kecelaruan jiwa desebabkan faktor ini
aku risau apabila ianya terjadi..
banyak pihak perlu diselamatkan jiwa mereka
pasti mereka merasa dikhianati
pasti meraka mereka huduhnya perbuatanku
pasti aku dijauhi

berkemungkinan ini akan terjadil

tetapi perlunya untuk aku tahu kebenaran yang tersirat
terlampau banyak yang tersirat ditonjolkan
atau adakah aku yang terlampau merasakannya?

fikirannya mungkin berbeza
fikirannya terlalu muda untuk ini semua
perlukan aku menunggu??

akan ku biarkan dia bersandiwara sendirian
ingin ku lihat sejauh mana dia mampu terbang
selama mana dia perlukan kehidupannya


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...