Monday, 27 May 2013

Love 1

ungkapan cinta bagi aku sangat menggelikan.
how can i ever said cinta..-_-
tak pernah lagi setakat ni aku sebut and someone said to me.
ok..motiff.

pada aku,
hidup berkawan dengan sesiapa pon,
jangan mudah tersuka dengan sesiapa secara extreme,
walaupun kita rasa someone to act like he/she suka kita.

this is true..
better not to fall in love,
wait until 1 side admit it.
u'll suffer if you know he'she just treat you as their regular friends.

lelaki or perempuan,
terkadang aku rasa mereka sama sahaja dalam bab2 sebegini,
both side act like they love each other,
tapi itu semua sebenarnya memang sikap mereka,
that is the way they treat people around,
or else, 
diorang sengaja act macam tu sebab...
nak tengok ada tak orang fall kat dia..(ok..ni kuang asam sangat)

nasihat aku..
*treat la sekadar2..takut nanti orang terfall in love pulak, (kalau bebtol suka, y not be frank kan..)
*biasa ni laki yang buat la..haha.(aku kejam!!)
*perempuan ni kengkadang cepat perasan. bila orang layan lebih sikit mulalah.(fair la laki and pompuan kena.haha)
*ingat..hati kita ni untuk disyangi,bukan untuk disakiti.

but, how to know whether he/she really likes/love kita????
kengkadang mulut tu susahnya nak admit kan...

orite then..
peace =)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...