Thursday, 24 November 2011

mencatat rekod diri!~


salam uolls....
siyes sekarang aku sangat mengantuk giler....
tapi sekarang jam 4.58am.....
kalau aku tidur sekarang mampu ke aku bangun subuh nanti?
for sure aku tak mampu....
giler hape...tak tidur kot...masuk kol 5 ni kira aku dah tak tidur selama 21 jam...
giler!!! aku bukan budak kaed yang suka tak tidur berhari2 pastuh mati kejap beberapa hari..
uishh...what kind of life is that????!!! giler jugak diorang nk lukis plan je pon..
haha...bajet aku pandai...

ok....selepas berhempas pulas selama berbelas belas jam dok mengadap laptop...
akhirnya assignment aku siap!!!!
puas hati sangat even aku rasa assignment aku tu betul tak betul je aku buat..
bedal je la...asal siap..
tapi rasa macam aku da buat je ape yag dia suruh...
arhhhhh.....biarkan saja..
aku nak menggila tidur puas2 pasni...

ad reason jugak sebenarnya kenapa aku sanggup tak tidur sebab nk buat assignment ni punya pasal..yang first skali of course la kan cam orang lain selalu buat...sok nak submit, harini sampai tak tidur siapkan...
satu lagi sebab kol 12t/h satgi aku nak chow balik umah...
bosan dok sini sampai hari isnin...
uish...tak larat aku dok kat sini tanpa buat apa2..
kalau ada kem tak pe la jugak...
ni satgi kang asyik nak merendekkkkk je...
buat perabih duit aku buat hape...
baik aku lepak umah...
at least duit mkan takyah kuar...

dah la..tak larat aku..dah kol 5.30 da...
giler ngantuk..satgi nak keluar awal pagi jugak nak p submit assignment tuh...
pastuh p library return buku,,,
pastu h nak bla!!!! hahah..gelak jahat..
memang sembab la mata aku pasni...
otak pon da tak betul..
tak tdo punya pasal

2 comments:

  1. untung la dapat balik. hahaha.


    jom la join gemilang pas ni.
    every week ada program, baru la tak bosan! hehe.

    ReplyDelete
  2. cane nak join gemilang weh?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...