Wednesday, 7 September 2011

raya secara bersederhana....(still mood raya)

so....ni je aq sempat capture masa raya ritu, pic satu family takde sebab tak sempat nak amik masa 1st raya tu..n lagi satu sume gedix.
lagi2 makhluk kat bawah ni. aq nak posing cket dia kata aq ntah pape..abis kalau dia tuh yang posing...mau minx penampor rasanya..chaitt.

tapi ada je pic mereka2 berbaju melayu..
mereka tu ditujukan kepada adik n abg2 ku..
tapi lam kamera lain yang dah dibawa lari oleh adeq aq..

so ni je la pic yang ada...
|
|
|
|
adeq aq yang cam shengal nak mintak kaki!!!!
ni kat umah mak uda belah ayah aq...
siap makan tengahari lagi tu...
raya keempat,takde da kot lemang,ketupat sume gamaknyer..

he was in red.....
baju melayu pon merah..
tahun ni tahun giler merah gamaknye
ni pulak kat umah makcik abah...hehe

ni anak kak ain....
apa ek nama dia..adoii...aq lupa plak..hehe..
muka sebijik cam kakak n mak dia..haha



masa raya ke lima ni aq da memang takde baju raya dah..
aq pakai skirt ngan kemeja je larw..
lagipon onthe way balik kuantan..
malas nak berkurung sangat..

again....
ha..ni la adik aq...
farah tu..
ok,tinggi kitorang dah sama...
mengancam la dia pasni..
aq suh dia pakai tudung labuh je pasni,
aq kata nampak comey cket...
haha..aq je yang takmo..
dia kurus xp..


bunga apa plak ntah mak aq amik..
konon2 nak wat hiasan kat umah..
layu plak dah aq tengok..haishh
tengok...baju wat p kelas jugak yang aq pakai..
baju raya ada 1 je..pe aq ley wat..


and.....ni la parents aq yang ku sayang sangat2!!! muahhhh banyak2!!
bersalam salaman bagai sume...huhu


and that's all i have n wanna share......
happy eid fitri again!~~~

7 comments:

  1. wahahahaha....aq pon rasa bunga kantan,tapi bese tengok kuncup je..patot la mak aq kata yang selalu buat masak tu..haha

    ReplyDelete
  2. ko kan keje. asal tak beli baju kurung byk2? hehe


    aku pon selamaba je pakai baju kelas. HAHA

    ReplyDelete
  3. nice.. :D pic paling cntik adelah pic parent ko.. :D

    ReplyDelete
  4. A.I : dah beli dah la ecah..tapi kain la..dah 4 helai aq beli,tapi xd yang nak jahit...so,aq reda je..
    baju kelas pon casntek hape..kan3..

    ReplyDelete
  5. asamasin: hehe...kan3...love them damn much!!! ok,aq kenal ko dak uia..haha.penah sekelas plak~~

    ReplyDelete
  6. bila aq baca semula entry ni..ayat aq macam sakai giler...panahan aq buat sebelum tidur,memang dah ngantuk giler sebab tengok muvie malam2. nak pos kelmarin tak sempat..bz ngan tidur,penat LOL.. aq nak UIA!!!! tak sabaq~~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...