Saturday, 17 September 2011

mantap giler dowh!!!


kelmarin ri jumaat aq gerak balik temerloh...
cousin aq kawin plak...
plak tu family aq datang jugak..
so alang2 aq pon ikut la pulang ke kuantan terchenta~~
tapi aq tanak cita mende tu lebih lanjut lagi..

aq ada cita lagi menarik punya...
tada.........homestay yang kitorang menetap selama 2 hari...
memang terbaik giler !!!
tak penah lagi aq jumpa homestay yang dahsat n serba canggih macamni...

|
|
|
|
|
rumah pon besar


bilik memang..pehhh!! aircond ada,kipas pon ada..
selesa giler..
besar plak tu..
dalam bilik pon ada LCD...

macam toilet hotel da..padahal umah kayu je..

ada 2 jenis rumah....
umah kayu n banglo...
siyes murah giler sewa satu malam~
ruang makan pon ada...
memang macam2 la boleh buat
dapur pon ada...
boleh masak~~
lorong nak masuk macam tak semenggah kan...?
tapi bila dah masuk memang tak caya..



complete sume ada..
tak yah nak masak2 air guna cara lama..

umah kayu pon ada air cond..canggih kan~~

mesin basuh pon ada jugak sebenarnya..
siap ada sabun bagai lagi..
memang canggih la...
siyes sangat murah....
memang aq nak suggest kan kat uia la...
kot la nak homestay kat temerloh kan..
kat kawan2 aq pon aq nak suggestkan jugak la~~
so,kawan2sume kalau ada hal kat temerloh n tak pat cari hotel or pape..
ley la lepak kat sini..
affordable sangat2~
tapi kena ajak ramai2 baru havoc tak mahal bayar,,
rumah besar kan~

so korang ley tengok here!!! aq letak link homestay ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...