Friday, 26 August 2011

u gave me kd raya,i gave u duit raya....so fair~~

salam kawan2 semua....

nak taw,semalam kan..saya dapat banyak kad raya..
banyak ker?
boleh la dalam 5 6 keping kad raya diberi oleh anak2 murid ku yang terchenta,,
mereka mereka yang chumell tetapi sangat nakal itu..
tapi tu la..
kad raya cantek...
hand writing tak payah cakap..
hadoiii...paham2 la kanak2 riang yang ganaz dan nakal ni..
budak laki takde la kan yang nak bagi kad raya..
harapkan budak2 perempuan je la..

and..........

balasannya...............

i gave them duit raya.....
sape nak duit raya??????
saya,saya,saya..........................ala,chumel nyer...
kalau dak kelas lain tak la plak aq bagi kan,cikgu diorang la yang bagi..
tapi mintak jugak tu...
haishh....
nak duit raya kena datang rumah la dikk...
nanti duit raya singgah la poket korang tuh...
2 darjah satu..
cuba darjah 5...
"ustazah....mana duit raya nyer????? kedekot la ustazah ni..."
amboii...sukati ustazah la nak bagi ke tak..
suka2 je main mintak2..
budak darjah 1 pon tak mintak..
reda je aq bagi ke tak...

lagi satu...boleh ke aq salam ngan budak darjah 5?
hehe....tak baligh lagi kan?boleh jer..hakhakah..
ok sume.....nak duit raya salam dulu......

"ok,ape2 ustazah nak mintak maap eh kalau terpukul tercubit sume tu..
marah2 bagai.."
"alorh ustazah...pas mintak maap marah lagi.."
wah...sedapnya mulut cakap..
"mana tak marah dah kalau degil tak sudah...pening ustazah ngan dak2 degil cam korang nih.aihhh"

sekian.....=)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...