Wednesday, 10 August 2011

“Segmen Zana : Salam Ramadhan“

nama chumel : cik ecah

umur : tahun ni umur nak masuk 21 (tak tua kan?? baik cakap tak..hehe)

baju raya tahun ni : owh..haha,baru beli..tiba2 ternampak kat kedai baju warna oren tu sangat cantik..terus grab..!! tak bagi can kat orang lain..hehe

pengalaman : banyak sangat kena sabar sebab jadi cikgu ganti. murid2 sangat nakal dan sangat menguji kesabaran, melawan cikgu sesuka hati..
aq cubit, je..tapi tak sakit, aq marah tapi cakap slow je..
nak rotan? tak pon..pegang je buat diorang takut.
aq tengok ngan mata bulat yang comel..
itu la pengalaman tahun ni yang..uhhh..so SWEET sangat kan!~~ haha

3 comments:

  1. first of all ,. thanx for joining cikgu :D

    heee ,. wah ! baju kite same colour la ^^

    zana pun oren :D

    nanti jangan lupe check list untok BW okay =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...