Monday, 15 August 2011

" Saya Mahu Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga dari Eyriqazz.Com"

assalamualaikum.....

ha...nampak tak gambar duit syiling kat atas tu...
ok,tu duit syiling Malaysia yang siri ketiga punya..
aq tataw pon ada duit syiling baru tu sebenarnya...(kolot melampau!)
ok aq jakun baru tengok...and aq rasa teringin sangat....
aq nak boleh??
hehe...
abang eyriqazz nak bagi, tapi ada contest GA la..
so aq dengan senang hati nak join contest ni..
jom la sume join contest ni...

aq nak tag ni..
ok kita tengok sape yang kena...hehe


selamat menjoin kan diri...
weeewwww~~~



4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...