Wednesday, 17 August 2011

Qistina 1st GA

salam semua......
nampak tak header kat atas tuh...

bukan....aq bukan nak suh korang teka..
aq taw korang semua ley baca yang baiknya..
kan3......

gamoknye la kan..mesti ramai dah join..
aq ni jer yang terlewat sikit..

so skun aq nak join..
kalau korang pon nak join boleh je..
tekan je la kat header tu..
terus aq sampai kan kat tuan nya(cik qistina)..
jom join...


2 comments:

  1. rajinnya hang ecah dok join2 GA nih.
    good2 boleh kenal2...

    tp aku malas, sebab tak penah la nak menang. hahaha

    ReplyDelete
  2. A.I : sebab takde entry baru nak letak...no idea at all~hehe

    buat je larw mende2 camni..ok pe,at least d la aq nak post..kan3...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...