Saturday, 6 August 2011

penting ni..bagi komen sekarang jugak!!


kawan aq tanya....

tengok movie time bulan ramadhan berdosa tak???

pic tu tiba2 je..
padahal takde kena mengena pon..
modd baby ada ag



6 comments:

  1. koya tol lah, tgok jelah ape2 pon jgan lagha sgt sudah..

    ReplyDelete
  2. aku rasa tak, tapi berbatas2 laa.
    kalo cam ada adegan tah apa2, paham2 ler posa kan... ;)

    ReplyDelete
  3. salam..


    menonton movie bukanlah menjadi sebab batal puasa..tengoklah tapi janganlah tengok hingga abaikan solat dll..

    kesimpulannya...tengoklah movie tu..[ movie yang baik] kecuali menonton movie yang boleh menaikan nafsu hingga keluarnya air mani..tu dah batal puasa..

    ReplyDelete
  4. fieq eum: tak lagha..tengok jer pon

    ecah:owhh..eh?ada la kot adegan yang tutt.tutt..cket

    sekamar rindu:thanx 4 d info

    ReplyDelete
  5. meh k.kinah jwb,...boleh tapi jangan tengok movie yang pelik2...yg ada adegan tak senonoh,...yang melalaikan,...lagi elok bulan2 pose ni penuh dgn bnda2 yg manfaat la,...hehe,...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...