Monday, 15 August 2011

aq hilang..lesap ke mana??


assalamualaikum.....

ha...korang..
aq nak tanya ni...

soalan 1
penah tak selama korang hidup kat bumi ni korang tetiba lesap ke bilik serta merta lepas je dengar ayah korang bukak pintu rumah..
tak payah bukak pintu lagi la,dengar je grill rumah tu berbunyi...

kiranya ayah korang baru je lepas balik dari masjid, and korang pulak tak solat lagi....
ha.....ape korang buat???

answer
a: seperti di atas..lesap terus ke bilik...
b: buat slumber jek sambil sambung tengok tv...
c: jawab kat abah (ai abah..baru balik dari mana?)haram nye jawapan..chaitt..
d: semua di atas sekali ngan jawapan2 korang sendirik..

ha...pilih la nak yang mana...
pilih2..2 singgit ..2 singgit..2 singgit...
(intonasi mail!)

ha....aq amik jawapan no 1....
sebab aq da wat..hakhak

menggelabah je lepas dengar ayah aq nak bukak pintu grill...
siyes wat aq gelak.
hadoii...sampai kan nak solat maghrib aq boleh terpikir plak tadi sampai nak terketawa la jugak..tak khusyuk plak aq..hadoii..

ada 3 orang kat ruang tamu tu...aq,abang aq n adeq aq..sempoi je lepas bukak puasa rehat jap sambil tengok tv..
sekali dengar grill nak terbukak..
tiga2 lesap ke bilik..
tutup pintu semua..
aq lagi la terus pi bilik air amik air sembahyang...=))

patotnya buat ape pas berbuka??
solattttt.......................
ha..pandai pon..terus je pi solat..
haishh...

so...amalkan eh lepas je berbuka,terus je pi solat..
tak payah dah nak lepak2 tengok tv bagai..
nak rehat kejap takpe la..
yelarw,perot penoh kan habis semua makanan sumbat kan..
haha..

so sape2 yang ada kisah yang sama ngan ley la share~~


12 comments:

  1. jawapan B ... hahahhaaa
    mkn smbil tngok tb...

    ReplyDelete
  2. Salam... Selamat Bersahur...

    Wan ada tag ko... harap-harap dapat joinla GA nie... jangan tak join plak.. nak kumpul adiah nie...

    http://babat87.blogspot.com/2011/08/saya-mahu-duit-syiling-malaysia-siri.html

    Thanks...

    ReplyDelete
  3. aku pon pilih 1.
    malas nak bersoal jawap bagai. HAHA

    ReplyDelete
  4. mitchie yusof : wah...sempoinye bapaknye..hehe,kalau yang tak kisah takpeh.=)

    ReplyDelete
  5. saya dewi : so ape jawapan sendiri??hehe

    ReplyDelete
  6. A.I : kan3...tak larat nak menjawab kalau dah taw salah kita...

    ReplyDelete
  7. A: kompom..ahaks.. tapi biasanya lepas makan amik masa jugak 5 6 minit tgok tv then mandi terus solat..:)

    ReplyDelete
  8. pendamba Mawar : opkoz kena rehat lu kan..tapi kejap je dah la,takut melarat sampai ke isya' plak kan..huhu

    ReplyDelete
  9. phat dulu ada sorang kawan..kalo mak bapak die nk wat spot check die ready dah tahyat akhir hehe..tp zaman2 budak2 dulu la hehehe

    http://phatthegreat.blogspot.com/2011/08/rm50-vs-rm1.html

    ReplyDelete
  10. phat..wah sama la...tak sangka ada orang yang sama cam ecah..haha
    tapi masa zaman darjah6 dulu la..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...