Friday, 15 July 2011

wah!!! cik fazura saya nak kekalkan pakai tudung!~~


wahhhhh.....
berita gembira ni...
ni membuatkan saya lebih sayang kepada cik FAZURA saya...
ape salahnya kan kalau nak bertudung terus..
mungkin satu hidayah yang ALLAH nak tunjukkan..
harap-harapnya menjadi la hasrat beliau tu..
tapi kalau tak menjadi nak buat macamna kan...semua ALLAH yang tentukan

tapi harap sangat beliau pakai berterusan selepas habis shooting TAHAJJUD CINTA tu..
lagipon memang tu hasrat dia.
InsyaAllah la kan~
FAZURA nampak comel sangat bertudung..
hehe
sangat suka~~~!!!
macam ERMA..comel je bertudung..

hmm..semakin lama semakin ramai artis yang nak bertudung ni.(pandai pulak aq ber hipotesis.haha)
seronoknya dengar..
akhirnya terbukak jugak hati diorang..
Alhamdulillah ada niat macam tu..

weeeeee......

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...