Sunday, 10 July 2011

hmmm...boleh tahan~~

cantik kot dia ni...tapi aq tak berapa sangat kalau dia berlakon lam citer2 yang nak jadi baik, pakai tudung gitu...rasa cam,ok..korang dah taw pakai tudung tu wajib but still taknak pakai jugak. memangla orang kata : "hidayah tak datang lagi la tu"...
aq ingat kata2 ustaz pe ntah aq xingat : kadang2 hidayah kena cari,takkan nak tunggu sampai mati baru hidayah nak sampai..

correct me if i'm wrong~~~

aq pon camtu jugak kadang2,dok tunggu hidayah datang...tapi betul la kata ustaz 2.. kalau hati keras pon tak guna jugak 2ggu hidayah nak datang..kena cuba jugak cari..




so here there's an info bout her:

Biodata Siti Saleha pelakon Nora Elena

Nama penuh: Siti Saleha Mohd Baharum
Panggilan: Siti Saleha atau Saleha
Tarikh Lahir: 14 Mac 1990
Umur: 21
Tinggi: 165 sentimeter
Berat: 50 kilogram
Drama: Kasut Tumit Tinggi (2008), Farah, Kapten Boleh (2008), 5 Jingga (2008), Zaleha, Kecuali Cinta Mu dan Awan Dania musim, Nora Elena tv3
Telemovie: Puaka Topeng Putih (2009), Hati Batu (2009), Raya Mona (2009), Kau Laksana Bulan (2009).
Teater: Stage Therapy (2009)
Iklan: Celcom, Wrigley’s DoubleMint (2008), Gillette (2008), Maggi (2008), Nestle (2007), Honey Soft (2006), Pantene (2005), F&N (2005) dan Nescafe (2009).


4 comments:

  1. seksi kot pompuan neyh. terus x suke.

    ReplyDelete
  2. agak r...tapi cantik kot..hott g2.haha

    ReplyDelete
  3. hoho. aku suke tgk die berlakon dlm nora elena tp tgk kt luar terus xska.

    ReplyDelete
  4. haha,,biasa la kalau artis kan..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...