Friday, 8 July 2011

bangunkan aq larw..!!!!



apesal tiap2 pagi aq yang nak kena bangun sendiri..?????
taknak nye kejutkan aq sebelum pergi mana2 tu.. grrrrr(macam aq bangun je kalau diorang kejut pon)
kan aq dah bangun awal sangat..

alorww...sejak balik umah yang terchenta ni waktu pagi ku terbuang macam tu jer.

waktu2 badanku terasa sudah muak dengan katil empuk ku..
hari pertama : 3p.m (giler lama tak hengat dunia)
hari kedua : 12.45p.m
hari ketiga : 11.45a.m
hari keempat : 12.45p.m

cantik kan waktu2 di atas.....(korang sume pon buat jugak kan?..baik ngaku!!)
seronok je aq meronggeng kat atas katil...

aq baru je berjanji untuk mengemaskini kan barang untuk disusun di dalam almari.
kan dah tak tertunai pulak hari ni.
huh...

mak ayah aq pulak tak nak kejut aq sebelum keluar tu kenapa???
pulak dah tak nak ajak nak g mana2 ke..huhu

diorang balik2 aq yang terpaksa buat muka konon2 CERIA..
dok sembang2 macam dah lama bangun..haha
berlakon je....
padahal baru bangun!!
mana taknyer..
satgi kena mangamuk pulak kalau diorang taw aq bangun lambat hari2 ni..
nasib baik diorang takde blog..
kalau ada,habis semua rahsia2 hidupku yang kucar kacir setiap hari ni.

sorry umi,abah....hari2 terbangun lambat..hehe

2 comments:

  1. aiyookk..
    bangun lambat e?hehehe.
    :)




    jom singgah n follow belog fyna.
    http://inibelogfyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hehehe..jarang bangun lambat sebenarnya... ni TER je..haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...