Thursday, 26 May 2011

tinggalkan aq lagik!!!

kesiannya aq selalu ditinggalkan....padan muka aq jugak.pi tinggalkan farah sensorang dari khamis sampai hari isnin hari tu kan.
alorhh..aq tak boleh tol la dok sensorang ni..rasa nak nangis je...padahal bukan apa2 pon. malam kang kompom aq lari bilik orang lain.giler nak suruh aq tidur sensorang kat dalam bilik ni???? betul ke tidak??

emi da pulang ke kampung halaman semalam..selamat sampai dah tu...
farah baru jer sekejap tadi keluar nak pulang jugak...
manim ntah la nak balik kol bape.kot2 dah tah ada kat dalam bilik tu.semalam tak sempat nak tanya beliau nak gerak kol bapa...

tula.semalam tengok pirates tuh sampai tertidur jugak la aq sekejap..bangun2 je tengok manim da bla sebab ngantuk jugak,aq pon tak sempat la nak bertanya,.,..farah pon suh je la tutup.dah semua pakat ngantuk jer..

ok,aq sangat100000...........buhsan.takde orang ke nak ajak aq kua lepak2 jap tenangkan minda..stress dowh...kekecewaan menguji aq sangat tahun ni.

kegagalan menyebabkan aq stress,tapi meningkatkan lagi ketaqwaan aq padaNYA.Ya Allah...tolonglah permudahkan aq dalam semua pekerjaan yang aq lakukan dan bantulah aq mengecapi kejayaan dan kebahagiaan di bumi yang ko pinjamkan ini. bantulah aq untuk menggembirakan ibu bapa ku sebelum mereka ko ambil ataupun aq yang ko ambil dahulu.

serius sedihnya duk dalam bilik sensorang...huuhuhu.kat umah pon aq lagi prefer ikot parents aq pergi mana2 je la daripada aq kena tinggal terkontang kanting sensorang kat rumah sebab nanti aq taktaw nak makan apa.haha.ni pon mesti aq malas nak turun makan.

waaaaaaaaaaaaaaa,.........giler sedih!! sampai ahad kot aq sensorang,tapi nasib baik sok aq ada hal..lusa pon sama.so,takde la terasa sangat kot..tapi harini aq nak penuhkan aktiviti aq dengan ape??

teringat peringatan ustaz semalam
"gunalah hujung minggu korang "

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...