Friday, 20 May 2011

balik and do nothin~

suma mende2 yang boring macamni..ha..memang aq la yang buat.ye,aq sorang je yang buat. kau orang yang lain ada yang buat macam aq?tak hado kan!! so, bersyukur la korang yek. jangan jadi macam aq ni.balik rumah aq memang semata2 nak duduk kat umah je..erkkkkk...(tangan di dada,mata ke atas)

kalau duduk rumah pon kaki and tangan aq ni pon bukan la cukup nak siapkan suma kerja rumah. adik?? ada 2 orang...keje rumah???? HARAM la kalau mereka yang tak sedar diri dah besar tu nak buat kerja rumah. memang dok goyang kaki la aq kalau ada adik2 yang rajin. sumer tak sedar diri ingat diorang baru umur setahun dua. bla la lu.......

tolongla..aq penat asyik balik tengok rumah cam tongkang pecah, baju bapa lori tak lipat, pinggan mangkuk bersepah tak berbasuh. dah taw mak korang tu tak berapa sihat,tak larat nak buat kerja,tak nak pulak tolong... takde kesedaran sivik betul la. cuba la ada sifat benci kepada kekotoran dan rumah yang bersepah.arghhhhh...
giler aq bengang. aq tak kisah pon nak kemas. tapi kalau dah tua bangka besar gedabak taknak tolong kemas rumah langsung memang...ishhh..gua bengang dowh..

sian pulak ayah aq bangun malam2 pi basuh pinggan,kemas rumah, basuh baju sumer...
sengal tol anak2 bapak aq ni. pemalas tahap cacing kerawit da. mengong!!!
bengang aq.!! penat la aq asyik balik nak kena wat kerja rumah. kecian la cikit kat aq, aq balik nak rehat..kerja sekolah bahasa arab aq belambak pulak lagi tak siap lagi.

cikgu pulak suruh buat karangan bahasa arab pasal universiti saya. huh,memang aq sangat teror pulak kan nak buat karangan bagai.terbaekk la..

lagi satu yang aq bengang sangat nye......................................
ok,aq da berapa tahun tak pakai pencuci muka,stat dari form3 kot tak silap aq, sebab asal aq pakai je berjerawat. sensitif sangat la kulit aq ni kan. pastu semalam aq stat pakai semula jena citra ke apa ntah, merah kulit aq,macam ruam da..huhu. sedey. aq pakai pon sebab nak cerahkan balik kulit aq yang tak berapa nak cerah ni kan.. disebabkan masa aq pergi rumah orang asli tu kan berpanas selama seminggu. memang burn giler muka aq. berbelang kuda belang da.......tu aq terpaksa try produk2 yang boleh mencerahkan kulit aq ni semula. hasilnya....ha...merah berbintik2 da...baby punya kulit la aq ni.....

huhuhuhuhuhuhuhu....so...pe ag aq nak pakai???simply siti? uhh.....macam untuk kulit orang tua jer~~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...