Saturday, 16 April 2011

tak jadi..

ok...memang da lama kan aq tak menyusuri kesesakan manusia di pasar malam kat jalan gambut tu..
hari ni pulak dapat peluang nak pergi beli macam macam..
aq da terfikirkan murtabak abang yang bersaiz besar tu buat..
peh!! sedap dowhh..

rugi sape tak makan..
da makan memang cam biasa la nak lagi kowt..
sekali ada rezeki plak datang ke rumah...
ok,tak pe la lagi sebab mungkin sekejap je kowt makcik tu nak bertapak kat rumah aq ni ha..
tunggu punya tunggu...
ok,sekarang da pukul6.44..
memang ayah aq suka pergi kan kalau da nak dekat maghrib..
(tangan kat dada mata kat atas)
so,maksudnya kat sini....
yeayyy..tak jadi pergi....
seronoknya!!!!!!!!!!!!!!!!1
(sangat tak ikhlas..errkkk)
xp la,tak salahkan makcik tu pon datang...dia dari jauh kowt..

hatiku:reda eh aishah....
mulutku:iye...saya reda sangat ni..da,tak mo pikir bukan bukan da..

nampaknya malam ni makan kat kedai dalam ni je larw..
abah aq cakap sedap je..
mahal pon tak..kira ok la..

hatiku : daripada ko lapar..baik ko makan je ecah!
mulutku : alhamdulillah.dapat jugak aq makan dari kebulur. aq ingat negara2 yang kurang sumber makanan dan miskin tu...bersyukur3

pehh,tetiba aq teringat sate pulak....sedapnyer!!

nak jugak la rasanya.......
tak kira,nak beli jugak walaupun sikit..wuu...
demand cket xp kot..
haha.
k, da nak maghrib da....
kembali ke kehidupan asal~~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...