Monday, 14 March 2011

nak @ tak nak?

blurrrrrrr~~~~~

diz week macam nak balik, boleh tak?
kalau aku ajak dia balik agak agak dia nak balik @ tak nak balik @ terpaksa balik sebab aku ajak...macam baru je la pulak lagi balik...tapi da nak dekat sebulan dah pon.

last aku balik hari tu 26/2...so if aq nak balik diz week 18/3 tak pe je kan..
kalau aku ader transport sendiri and boleh drive sendiri memang dah lama aku buat kerja- kerja yang berfaedah ni. masalahnya aku memang tak de keupayaan ngan menda2 tu.

terpaksa la aku menumpangkan diri..
tapi aku memang akan ingat dan tak akan lupa sampai bila2 ayat dia
"kalau ko nak balik bagitaw je la, aku ikot ko je"
maknyer????? boleh la kan.

tapi aku terpikir je selalu kalau dia selalu sangat balik, tak ker nantri mak dia tanya
"nape balik" kang dia jawab "sebab ecah nak balik"
memang nama aku famous la kan kat situ.
"aq memang suka nama aku famous sebab menda2 macam 2 kan"errkkkkk.....

malu la aku nanti...
tapi aku ingat lagi satu ayat dia,
"ayah aku suruh jugak aku balik selalu, kalau boleh tiap2 minggu dia suruh aq balik"
haaaaaa.......
aku da nampak da peluang keemasan disitu. haha.

nanti kalau aku balik mesti mak ayah aku tanya,
"aik,kata tak nak balik sampai abez exam...termasuk ni da 2 kali balik da"
hahaha....abang aku kompem lagi nganjeng.huhu

minggu ni tak de keje sangat pon, sume assingment da siap, masuk next week pon da study week da pon. so, keje alhamdulillah da siap. tinggal nak study je ler...
"aku memang semangat dah sekarang ni nak study bagai"
memang sikit sangat nak study nyer.huh~

ntah kenapa aku tetiba rasa nak sangat nak balik lagi, padahal 13/4 da abez exam. memang da boleh bercutu sakan la kan. kononyer...
padahal training encik petanque 2 start 18/4
pehhh, memang terbaek la kan cuti sem tak sampai seminggu....

aku nak la jugak melancong macam orang lain,
tak dapat melancong kat serawak or kat luar pon, krang2 dapat lepak kat bandar kuantan tu ngan kengkawan, buat BBQ ke kan, cantek jugak...
reunion la kawan2 sekolah rendahku.....tak sabo asenyer nak menjumpakan diri ngan korang sumer....winduuuuu...

aishah....sambung study,
k la, hatiku aku da berbisik suh study, pe aku boleh buat...^_^

2 comments:

  1. dear anda yg comei di tag. . sini lihat sini

    http://ladolcemucux.blogspot.com/2011/03/reens-diary-giveaway-lahh.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...