Thursday, 3 February 2011

tekezot kan??!!!!



hello orang orang kampung dan cik2,puan2,abang2,pakcik2 blogger sekalian....
cubaan aq kali ni berjaya...

ha!!!! cuba korang teka apa yang aq buat sampai ramai yang berbangga dengan bakat terpendam aq???? cepat3

see....................................................

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~

NASI GORENG LER~~~~~~~~~~~~~

macam tak percaya je aq boleh wat nasi goreng ..sungguh lagi aq tak sangka ayah aq makan.ni la cubaan aq kali ke-2@3 kot asenyer.ader da sebelom ni aq buat mungkin lepas spm dulu kot.ntah tak hengat da.lupa da bila kali terakhir aq masak. kalau masak nasi puteh aq ingat bile kali terakhir aq basuh encik2 beras tu..

ni la nasi goreng...yang aq nak tunjuk la....hehe
bukan yang aq buat... tapi lebih kurang macam ni la warna dia 2.
sebab tengah2 aq masak 2 macam xd colour.xcantek,so aq pon tambah la kicap cket.haha



ni pon sama jugak..aq tambah telur dadar and telur goreng skali.. lagi gempak dari ni.huhu
tapi sebenarnya rasa dye macam..............................................
hehe,xrasa papepon..da kena kutuk dek abang aq nasi goreng xhado rasa.
agaknyer masa masak aq xperperasaan kowt!!!
rasa masin pon xbape hado..!!!
rasa pedas pon lagi xhado...!!
rasa pe lagi.??
rasa mas???
mas cotek pon xhado rasa. cmner??
ahhh,pedulikan,asal dapat makan sudey~~
kenyang kan adik2 n abg2 sume??hehe




ni pon aq kena paksa diri aq masak..huu
mak aq ngah demam sangt2 tu..macam da xlarat aq tengok..
semalam pegi berubat, pas2 malam tadi plak g klinik..
cian aq tengok asyik baring je xley nak bangun.

lagi 1....aq buatkan bubur tuk mak aq, tapi aq macam tak nampak bubur pon, da macam nasi lembik je aq mask..huhu
teruk nyer aq rasa aq ni..macam H___ huh!
mak aq suap skali je pastu xlalu da nak makan..
hadoiii...
malam ni nampaknyer kitorang kena beli makanan kat lua la,xpon g je pasar malam terdekat cari makanan.
SENANG!!!!!

cepat sape2 nak ajar aq masak???
aq bukan ape,malas je pon..yang len ok jah!!

2 comments:

  1. mak aih,sodapnye nasi goreng die XD

    ReplyDelete
  2. aikkk,,,ader unsur ayat sarkastik disitu~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...