Friday, 25 February 2011

u C A P a n

salam semalaysia...

terima kasih saya ucapkan kepada kawan saya..

dengan usaha dan sikap prihatin beliau terhadap saya...

dapat juga saya pulang ke tanah tumpah darah..

kuantan yang terchenta..

thanx sesangat sesangat sangat...!!!

tak kisah pon pasal tambang or whatsoever.....

as long as i reach home safely~~~~

so,get ready nak balik sok...

no more sedey2 da after ni...

dok leklok eh kat uia 2....

xmoh nanges2 da cik ecah ye...

oh ye...let's keep up with training....

go on....u can do it even 2/18

huhu...so sad...rasa cam xley je nak masuk lam tayar 2..

xnak da main2 pasni..

gudluck 4 da tournament next week cik ecah oii...

muahhhhhhhhh

Friday, 4 February 2011

lorhh..

penat la harini....lusa nak balik dah!! http://www.emocutez.com

Thursday, 3 February 2011

tekezot kan??!!!!



hello orang orang kampung dan cik2,puan2,abang2,pakcik2 blogger sekalian....
cubaan aq kali ni berjaya...

ha!!!! cuba korang teka apa yang aq buat sampai ramai yang berbangga dengan bakat terpendam aq???? cepat3

see....................................................

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~~~~~~

NASI GORENG LER~~~~~~~~~~~~~

macam tak percaya je aq boleh wat nasi goreng ..sungguh lagi aq tak sangka ayah aq makan.ni la cubaan aq kali ke-2@3 kot asenyer.ader da sebelom ni aq buat mungkin lepas spm dulu kot.ntah tak hengat da.lupa da bila kali terakhir aq masak. kalau masak nasi puteh aq ingat bile kali terakhir aq basuh encik2 beras tu..

ni la nasi goreng...yang aq nak tunjuk la....hehe
bukan yang aq buat... tapi lebih kurang macam ni la warna dia 2.
sebab tengah2 aq masak 2 macam xd colour.xcantek,so aq pon tambah la kicap cket.haha



ni pon sama jugak..aq tambah telur dadar and telur goreng skali.. lagi gempak dari ni.huhu
tapi sebenarnya rasa dye macam..............................................
hehe,xrasa papepon..da kena kutuk dek abang aq nasi goreng xhado rasa.
agaknyer masa masak aq xperperasaan kowt!!!
rasa masin pon xbape hado..!!!
rasa pedas pon lagi xhado...!!
rasa pe lagi.??
rasa mas???
mas cotek pon xhado rasa. cmner??
ahhh,pedulikan,asal dapat makan sudey~~
kenyang kan adik2 n abg2 sume??hehe




ni pon aq kena paksa diri aq masak..huu
mak aq ngah demam sangt2 tu..macam da xlarat aq tengok..
semalam pegi berubat, pas2 malam tadi plak g klinik..
cian aq tengok asyik baring je xley nak bangun.

lagi 1....aq buatkan bubur tuk mak aq, tapi aq macam tak nampak bubur pon, da macam nasi lembik je aq mask..huhu
teruk nyer aq rasa aq ni..macam H___ huh!
mak aq suap skali je pastu xlalu da nak makan..
hadoiii...
malam ni nampaknyer kitorang kena beli makanan kat lua la,xpon g je pasar malam terdekat cari makanan.
SENANG!!!!!

cepat sape2 nak ajar aq masak???
aq bukan ape,malas je pon..yang len ok jah!!

Wednesday, 2 February 2011

akhirnya~~~~

Ops pindah
nampaknyer sekarang kerajaan Malaysia sudah mula sedar yang pelajar Malaysia sangat berisiko jika terus tinggal di sana(Egypt). sekarang ni pelajar2 dikumpulkan dan ditempatkan di rumah2 malaysia sperti di dewan pelajar Abassiyah, rumah2 negeri seperti Johor, Selangor, Sabah, Melaka dan lain2 negeri.

Duta telah mngeluarkan kenyataan rasmi bahawa TUDM telah berangkat menaiki kapal terbang bersama bekalan makanan kerana khuatir kekurangan bekalan makanan. sesetengah pelajar sudah mula dipindahkan dan proses pemindahan ini adalah secara berperingkat-peringkat. bekalan makanan masih mencukupi buat masa ini. selain itu, setakat ni tiada laporan kes keselamatan terhadap pelajar2 lagi buat masa ini, semoga mereka sentiasa selamat.


Semua MAS, Air Asia, bekerjasama mengirim pesawat untuk membawa pulang semua pelajar2 Malaysia di Mesir. Kelab putra 1Malaysia juga menghantar bekalan makanan ke Mesir.

Tuesday, 1 February 2011

Surat rayuan:Bawa pulang pelajar Malaysia dari Mesir..



siyes sangat dahsyat....
cepat la kerajaan Malaysia!!!
nak tunggu sampai biler baru nak bawak diorang balik
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...