Monday, 31 January 2011

burger + lempeng + canai


sedap kan?????

kalau aq yang ON DIET ni (on diet la sangat kan) makan pukul 11.30malam, agak-agak pukul berapa aq boleh tidur ek?

ataupun tak boleh tidur langsung untuk satu malam?

ataupun tidur je terus lepas ni?

hadoii...

ni la dia kalau dah duduk kat rumah,makan sume memang dah tak jaga la kan.

mak aq pulak goreng roti canai la malam malam, wat lempeng la bagai.

dah aq bukan boleh tahan nafsu pon kalau bab makan ni.

tak kira pukul berapa pon aq main tibai je.

lain la kalau dekat hostel

kompom aq tak makan dah

dan lagi satu..amboi bapak aq,

asyik suruh beli indulgence kek je..

aq n adik aq la jadi mangsa menjejakkan kaki kat secret recipe tu.

hadoii,boleh pokai macam ni.

da sama harga ngan kasut aq pulak tu..

huhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...