Monday, 18 October 2010

baru balik

hari ni lepas sampai bilik,
aq rasa penat sangat,


hari ni aku derma darah lagi.
mungkin sebab tu aku penat kot.

aku suka nak bagi bantuan ni,
mesti ader orang yang perlukan darah kan.
"amiklah darah saya ni,selagi saya boleh bantu"
"nanti kalau saya perlukan tolongla sedekah cket ye"


tapi siapa yang merempit tu nakkan darah,
baik pegi sedut balik darah yang besepah dan berterabur kat tepi jalan tu.
huhu!!!!
i hate mat rempit!!!!!
but people keep saying
"i like mat rempit"(dengan nada dan intonasi yang dalam movie tu)


aku bukan tak nak kasi,
salah siapa kat sini ha....
jangan salahkan mak bapak korang yang dah jaga korang bertahun-tahun tu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...