Thursday, 2 September 2010

hehe...

low fat high calcium milk dutch lady...hehehe.....my breakfast..hua3
plus ngan bq curry twisties..
plus kurma...nak wat mee sedap???
malas la...xd mood nak makan..
dari semalam tak makan kot.
beli plak bubur lambuk garam...mintak maap mak cik.
tapi asenyer mak cik memang tertumpah garam la kat dalam bubur lambuk 2.
seb bek dari semalam memang tak ase lapar.
sebab sakit perut punyer pasal..tak de appetite pon nak makan.
oooo ye...lupe plak tadi asma bagi burger..haha
sedap....cukup la untuk alas perut.
nanti nak berbuka dalam bas????
hehe....berbuka jugak....nak bawak dutch lady lagi la ngan cadboury.
xsabar nak balik..
semalam da tido puas2..
kol 2.30 sampai kol 10 tadi..
saja nak bangun lambat,coz kat rumah nanti kompom xpat tido lama.
kena kemas rumah,pasang langsir baru..
buat kueh???malas la..beli je la...
sekarang sume jual murah da..aq pon siap ader beli lagi.
da rasa ckit,emm sedap...share ngan eymma..

nak main bunga api rase nyer...
tapi saper kasi aq main ek?
da besar pon kan..seronok main firework 2...
haha...main ngan farah r...

aq belikan adeq baju..
tak sangka dyorang ader kakak yang baik macam aq ni kan.
farah aq belikan tudung...
untuk aq xd pape sangat pon..

aq dapat jugak la..
dapat...
hilang henfon..hehe

xp la..ok la 2...
aq wat amal bulan2 pose ni..
=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...