Sunday, 26 September 2010

dapatkan ketenangan~~

hari ni entah kenapa aku asyik mengantuk je.padahal seingat aq la,hari jumaat aq bangun pukul 12.30 tengah hari da..lama tu aku tidur.nak qada' punya pasal.lepas habis exam memang enjoy terus la..bukan apa,masa cuti dua minggu tu walaupun aku banyak buat kerja rumah dan tolong mak aku masak untuk raya,ada la jugak aku konon-konon bukak buku sikit. depan tv pon aku bukak jugak.yela..kadang-kadang bila ayah aku and mak aku nampak aku duduk rileks depan tv diorang tak puas hati.haha.so,aq pon buat-buat lah pegang buku.hehe..tapi ayah kadang kadang walaupun dia nampak aq macam bizi pon,semacam je suruh aq buat kerja.nasib baiklah ayah aku tu ada anak yang rajin macam aku ni..hehe


kiranya kat sini waktu pagi aku hari jumaat tu da penuh disebabkan perasaan mengantuk aku dan juga disebabkan bantal peluk aku yang empuk lagi lembut itu menyukarkan aku untuk bangun.aku ader perasaan nak bangun tu pun disebabkan jam sudah menunjukkan pukul 12.30 di mana pada pukul 1 sembahyang jumaat bermula.so,maknanya macam tak sopan sangat la nak bangun lambat.da la hari jumaat kan.rasa memang tak elok sangat la.lain la kalau hari sabtu atau ahad. kira macam ok la jugak.


pagi sabtu aku pulak dipenuhi dengan amalan amalan yang befaedah sangat.sebab ada nya study circle. 4 jam pulak tu,bermula dari pukul 8 sehingga 12. tapi punya teruk la kitorang sebab pukul 8 lebih baru gerak nak pergi kelas.haha.ingat macam nak pergi awal la jugak sebab asma da kejut awal suh pegi study circle,tapi member yang lain tak siap lagi.so,aq pon tunggu la..
baru boleh pergi sama sama.tapi ape yang aku bleh conclude kan,memang paling ok sekali la hari tu punyer study circle sebab biasanya aku akan mengantuk dan boring dalam kelas. tapi 2nd kelas masa hari tu aku banyak cakap,lagipon aku tak nak rasa boring and nak ambil peluang bercakap dengan akak fasi tu.bukan ape,biasanya kelas dia kitorang la yang lambat and senyap dalam kelas tu.so, dengan bangganyer kitorang datang awal..


da r...merepek je..
aku nak pergi teman bantal peluk aku n katil aku menjengah alam fantasi...
da...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...