Tuesday, 10 August 2010

selamat menjalani ibadah puasa~

9.30a.m....selasa 10/8
emmm...sedapnyer biskut IKO ni..berbijirin..sesuai untuk sarapan pagi.ishh..mana eymma ni,
kata "jom" da tdi.xturun2 pulak.adoii,xpela,biasa dye 2ggu aq,ni aq pulak 2ggu dye.skali skala..ape salahnyer..haha.teringat pulak kat emi nyanyi lagu mas idayu.sepatotnyer "seminggu sekali kau datang padaku" tapi dye dengan suker ati nyer ubah lirik 2 jadi "sekali sekala kau datnag padaku" .ingat nk jadi pencipta lirik aper.?ni kalau masuk jangan lupe lirik mau rm500 pon xdapat..nangesla la ko penat2 nyanyi..hua3.tergolek2 aq gelak ngan farah.huahuahuahua....

jauh menyimpang ropenyer dari topic yang aq nak bagitaw. sebenarnyer aq nak citer,masa aq tunggu eymma kat bawah tu kan aq makan biskut.confident je makan, yelarw da ari2 aq makan sambil jalan..xsenonoh langsung.taw dek mak aq,ader kena tegur xberakhlak ni kang.tunggu punyer tunggu,tengok orang lain dok pandang aq makan.ape pulak la salah aq.
dalam ati aq da tertanya tanya da,bukan besok ke PUASA? ari rabu kan.pelikla..aduhh..
arini baru selasa.. haha.aq yang debor sendiri rupenyer
betol la puasa sok..confuse je tengok orang lain macam tak makan pape pon b4 p kelas.


aq gembira jugak rini...
sebab nak balik ri khamis ni.emm,xsabar nyer...
da lama tak balik.rindu kat umah.boleh bukak pose kat umah.ala,macam nanti xbukak pose kat umah pulak.padahal seminggu lagi nak raya da cuti pon.ahhhh..aq xkira,aq nak balik jugak.da 3 minggu taw aq tak balik. sebenarnyer aq ingat nak tunggu jer sampai cuti rayer nanti, tapi cam tak tahan la pulak. bukan pe,tadi emi la suh sebelum nak tunggu solat maghrib tu baca Quran dulu..so,aq pon xwat pape baca r Quran.tiba2 teringat kat mak aq...rindu sangat..tak sangka air mata aq mengalir teringat kat umah..so,aq dengan tekadnyer nak balik jugak insyaAllah minggu ni.eymma pon biler dengar aq citer dye suh jugak aq balik kalau da sampai teringat macam 2 skali.aq msg jugak sarah tanya nak balik ke x, katanyer nak balik insyaAllah...then dye tanya kawan dye si radhi 2..alhamdulillah la sangat dye pon nak balik..pe ag,aq tumpang sekaki la..haha.

nak tunggu si ZAINOL tu balas mesej aq,emmm blerr ntah..kedit asyik takder je.. p campak lombong je la fon 2..duit banyak kata xd dwit plak..lagipon dye xbalik..xp r..aq balik ngan sarah je la.haha..ngumpat zainol plak..seb bek dye xlyn bog ni..huhu.
kalau x,xpat la aq ngumpat..sorry la ek...abah pon suh aq tumpang dye je balik nanti.senang cket
please la jangan kecewakan aq,aq xbeli tiket balik ni.sarah pon sama..tp insyaAllah la..
pape hal zainol r tanggung..ktorg xd tket...ayokk....xtw.
haha
=)
^_^
:-
SELAMAT BERPUASA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...