Tuesday, 3 August 2010

mak aih,baru sebulan kowt...



aduhhh....cmner ley jadi camni ni?
aq je sorg yang belanja duit tu,mane orang lain da..
tapi kenapa makin lama makin berkurang yang amat?
teruk gler aq ni!!

1st datang da bagi,
pas2 aq balik after 2 weeks aritu bagi lagi
then not almost everyday la aq cucuk,
every weekend la jugak.
abez jugak
then tadi aq cucuk lagi.....
argggghhhhhhhhh......

teruk2 perangai aq nih
aq ase macam xbanyak belanja
tapi every weekend p JUSCO
ko watper aishah???
beli barang kan.
huhhhhra
patotl....
dwit aq merayap rupenyer...
aq xpon ehhh..
melampau punyer dwit
cian tuan ko ni ha!!

xkn la aq nak balik mintak dwit lagi kot
segan giler kowt
n lg 1 aq tak nak jugak guna dwit ptptn 2.
da r kena bayar lagi banyak kowt nnt..
xnk aq gne sangat
terpaksa jugaklah aq berjimat

da r jalan p kelas jaoh,
dulu kat nilai boleh jer aq makan sehari sekali,
tapi kat cini macam da xboleh da..
ye r,balik kelas jalan jaoh lagi,
of coz la lapar malam 2.
kalau tak makan,sok nak p kelas penat
then,ngantuk..
hmmmm..
xley jadi ni..

yang pasti nyer lepas ni aq tak nak kua da
tak nak membazir dwit beli baju da
aishah......
ko kan nak pakai baju kurung je sekaranguh
ala...cam da dapat je nak tunaikan hajat aq 2.
hmm,pegi kelas pakai suar lg senang nak jalan
nak kena wat langkah 1000 tuh..
kalau pakai baju kurung jangan kata langkah 1000
langkah 10 pon aq xmampu,
kena suci dan ayu g2.
aduhh..
letih la jadi ayu..
bukan diri aq la tu...
aq xlarat nak balakon jadi
SUCI DALAM DEBU...~~
aq xd r rock,
kasar cket je..
slalu kena tego ngan bapak aq..
farah pon da terikut..
tapi nasib baik dye masuk tarranum,
kena behave cket..
haha
xyah jadi macam kakak dye yang baik dan chumell ni..
huhuhuhu.
sejuk perot umi ader anak macam farah,
ekot jejak dye..aq ni..
hmmm.....wat panas orang je tw..xp,
ganaz cket.
tula yang lahir sebelum aq sumer lelaki
2 pasal la aq ni kasar cket.
asyik nak menjerit je kat umah 2.
ketawa pon ala2 kena rasuk,
"ecah,nape ktawa macam 2??!!"
umi n abah aq selalu ckp.
haha.
xp,aq otw nak berubah lagi la ni
bkn senang tw nak berubah jadi lain.
huhu..
nantikn perubahan aishah~~~~~









No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...