Thursday, 29 July 2010

perlukah aq untuk pulang lagi?


ape perasaan anda bila berjauhan bersama family buat kali pertama,kedua,ketiga,keempat?...bilang sendiri ye,xlarat nak taip~.
bila saya tanya persoalan itu ke atas diri saya sendiri..

jawapan yang isi hati kali saya akan berikan adalah..saya sangat sedih,saya sudah pon post perasaan saya semasa kali pertama saya berpijak di bumi UIAM ni.. klaka rasa nyer bila teringat kembali.
sekarang saya xnak membicarakan da persoalan itu,tapi ingin menyatakan keseronokan berada di sini..

hmm...semua orang sangka seronok kan berada jauh dari ibu bapa sebab tidak ader orang yang akan menghadkan ape yang kita lakukan.seperti juga saya di mana kehidupan saya di sini sangat berbeza,sama seperti saya di nilai dulu. tapi sekarang bila da ader kat sini,luas sangat permandangan.bak kata kawan saya,da macam ader kat luar negara la.

memang kat nilai dulu ader foreigner jugak,tapi kat sini lebih ramai.
da macam nak dekat sama da ngan kuantiti orang malayu sini...betol ker?
nape la percaya ape aq tulis..xsemestinyer betol pon. sebab memang salah sebenarnyer.xkn la jumlah diorang dapat menandingi jumlah rakyat 1 malaysia kat sini.
xkan la..tapi mungkin 1 hari ia akan juga tak terjadi.haha.
aq seronok berada di sini yang pastinyer.

together with all my BFF.love them so much!!!

xd point pon aper yang aq nak tulis arini.
tapi jangan tak perasan hari ni skema sikit typing..hua3

p e a c e ^-^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...