Saturday, 3 July 2010

cepatnyer

peh!! rase2 mcm masa ni cptnyer la berlalu
nk dkt 4 bln da aq dok umah ni
kdg2 rasa rindu nak blaja
tapi bila masa nye da nak tiba
aq jadi malas plak
adat la 2 kan

tersangat la ader perasan tu skrg
xbley buang la plak
nape ek?
sebab kn...
ko kena jugak pegi sana no matter what.
understand!!
huh!!!!

aq da kemas baju,buku,
barang2 mandi lom ag
ader yang xcukup,
tapi nanti la sampai sana baru beli
nak bawak baldi ker?
kalau beli kat sana jugak xp kn??
hmm,nak angkut bawak naik room 2 sangat la malas nyer

buku pe plak yang aq nak bawak ek?
kalau bawak nanti je xpe x?
aq sebenarnye kalau boleh nak bawak 2 beg je.haha
ko ingat ko da lama dok c2?
sengal tol la.
ko 2 da la baru je nak register
pas2 konon2 cam da bape sem dok c2.
fikir la cket.
macam adeq aq slalu cakap kat aq
"please use your brain ok!!"
sengal je adeq..
huhu

mataku plak macamaner?
haha..sorang lagi mangsa da dijangkiti..
hehe..adeq ku farah.
tdo ngan aq kn.that's y la kena.
dugaan la ek.
mataku ni pon xbaik lagi betol2.
ader sepet lagi ckit je...

insyaAllah ok la 2 nanti...
berdoa~~
Ya Allah sembuhkanlah sakit mataku dan gusi ku ini
dan permudahkan lah aq dalam semua urusan yang akan ku lalui nanti.
aminn....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...