Saturday, 17 July 2010

ala....




aishah??aq la 2..hmm..aq bosan la awal2 ni...

bukan pe,memang ramai kengkawan lama aq kat CFS dulu 2..

tapi kat bilik,aq sensorang jugak,

lagi 2 orang 2 senior,

segan la nak borak macam kawan2 aq yang lain,

ye lar kn,baru lagi pon,

kalau ngan asama boleh je aq menjerit panggil...haha

xkn ngn senior nak wat g2.

akhirnya, masuk jugak aq kat gombak ni,

tp 2 la,yang dapat bilik ngn geng 2 best r,

macam aq dye da tentukan sendiri,

sakitnyer ati!!


bilik ley tahan besar la,

tapi aq ni jenis tak suka sensorang,..buhsan!!

memang la nanti ramai kawan,

tapi kan senang lagi kalau aq ngn kawan aq 2 yang jadwal ktowg sama,

wat keje n p kls sesama.

kn mudah kan aq 2 namanyer~


arghhhhh....ader lak perasaan cam malas nk blaja da,

maper la aq ley terpikir mende2 cam2,

xkn r sebab dok sorang pon perasaan 2 muncul.huh!


nak balik!!!huhu

aq rindu umah ler...

teruknyer aq homesick,

da tua bangka da..

ader aq kisah orang cakap aq homesick??

da memang aq dari dulu macam 2..

kalau tak,mesti aq stay je kt SMATAF dl tu ha.. sana taw!

hampeh jer.

kalau ayah aq bagi pindh skul

,memang sebulan je aq ley bartahan

haha


cian abah ader anak macam aq ni ha..

asyik nyusahkan dye jer

nasib baik peneman jantung hati aq ni ader,

kalau x,xtw la ape aq nk wat sensirang ni.

tgk MMV,movie,korea..

huhu

cintakan awak.......

sayang awak........

rindukan awak...

encik lenovo ku...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...