Wednesday, 23 June 2010

mengintai????


xmungkin la......
mn de aq wt pape..bak kata org dulu2 kalo mata bengkak n merah2 sebelah maknyer kita intai org eh???btol ke??ishhh..of course la x kn.zaman skarang bukan xpercaya,tapi memang xley caya pon kn,ye r..aq ase aq mmg xd intai orang pon.sakit la weh.ms aq smayng sakit kot.ble sujud,peh!!!!!perit gitu..nk wat camner kn.aq terima je r..nk sakit sebelah mata.
da r..tadi p lepak mega,tengok wayang dengan mata sebelah yang merah ni.xley bla..jalan wat xmalu je.saper nak pandang,pandang je r.aq pedulik ape..kang aq jadi mcm lam citer PIRATES OF THE CARRIBEAN tu kan.tekezot berok plak org..lg dahsat.so,wt2 normal je la.
td xley bla..uyu dengar ader mamat sketol 2 ckp kt blkg ktowg ms 2run escalator"kwn sy ske yg baju putih 2,saya suka yang baju kurung ni"hahahahahaha..nk tegelak besar aq.
tolong r tgk cket.da r pakai subang,de hati nk ckp g2.xley bla tOL la...sengal je
pape r bebudak skrg ni.ktowg wat bodo je.jgn dilayan bebudak xsemenggah 2...
wat letih jer..tp eb bek aq xltey pon..letuhnyer mata aq ni..dr kol bp lekat dpn laptop ni.hampeh tol la..haha
k r..xlarat da la

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...